BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, January 17, 2011

:pagi isnin yang sejuk:

 hye semua...selamat pagi isnin...
de sesape tak yang monday blueessss pagi nie...
kalau ader samalah dengan saya........
 sungguh tak berdedikasi kan....
pagi-pagi masuk keje je dah takde semangat...


hurm....weekend aritue opkos ramai yang join 
blogger gathering kan kat midvalley...
sorryla uolls semua saya memang tak dapat pegi
sebab ade hal peribadi yang perlu di uruskan terlebey dahulu..

pagi2 sebelum uruskan hal tue...dengan gigihnya 
kami suami isteri bawak mirza ke bistro as-salam untuk sarapan
(nampak sangat lah kan saya nie memang jenis pemalas..hahahar)


bukan malas okeh tapi incik b cakap takyah nak susah2 buat sarapan
just sarapan kat luar jeeek...hurm hati sape tak suka kan...


haaa nie gambar mirza di bistro as-salam @ mydin

mata terbuntang luas nengok orang makan...

 papa....mirza sudah ader kawan....
nak kawan dengan pompuan jek......
 
motif entry nie..hahaha takde motif ape sebenarnya
cuma nak mintak maaf pada kawan2 blogger sbb tak dapek join gath tue...
 
*kenkawan cepat lah update pasal gath tue....
tak dapat pegi dapat baca pon jadiiilah

4 comments:

sharEna said...

mun, Pampers kt Mydin situ da xde jual la kan? tensen betol. sllu kt situ beli sbb murah. yg ade huggies, drypers, pet2 & dry1st je klu x silap. naurah serasi dgn Pampers. tukar pet2 naik ruam pulak. now beli drypers pulak nk try. tp mahal la jugak. 84=34.90. dulu Pampers 84=31.90. arghh..tensennye. xto nk cari Pampers kt mane ade jual murah lg. Kt Mydin Nilai tgk da habis stok pulak. adusss...

nanonano said...

na pun ade gath na judak..
hahahah

mun said...

sharena:haah dah tak jual....kt kk store pon dah takde..susahlah skrg nak cari brand pampers..mun skrg nie guna drypers...baru ingt nak tukar guna pampers..tp asik takde stok jek.....

mun said...

nanonano:owhhh yeke.....mun ader hal tak dapat nak hadirkan diri...huhuhu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...