BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 25, 2011

:baby room @GIANT:

bagi aku yang selalu duk shopping kat GIANT nie...
aku rasa perlulah GIANT lebih mesra pengguna....
maksud aku disini perlulah sediakan baby room untuk 
pengunjung pengunjung yang ader anak macam aku nie kan..........

hurm memanglah kalau nak diikutkan kite takdelah sopink lelama sangat 
dalam GIANT tue berbanding bile kite berada di JUSCO or ALAMANDA keee..
tapi....kan..kan...aku rasa memang perlu lah baby room niee..
tak besar kecik jadilah..at least ader jugak dari takde langsung....

aku bukan ape kalau ader senang skit sbb kalau anak dah poo poo then
nak tukar diapers dier atau tiba-tiba anak nak susu keee
(even boleh breastfeed kat tepi tue pakai nursing cover pon)
tapi kan lebih selesa if ade baby room...betul tak kawan2...???

GIANT yang aku maksud kan nie kat area kawasan aku....
iaitu GIANT@NILAI (memang takde tau...)
kerusi pown leh bilang untuk di duduki mama macam aku nie...
so aku tak tahulah kan GIANT area kawasan korang macam-mana.....

nie baby room kat alamanda...cantik kan decoration dier....

- picture sumber dari leonalim

4 comments:

sharEna said...

mmg susah kalo shopping complex xde babyroom. dulu mase xde anak x kesah pon. da ade anak baru tau keperluannye..huhuh

oo parkson alamanda ade bb room ker? xtau pon. lps nie nak jenguk lah =D

ღnFashyaღ said...

giant ni kalo nak kitorg shopping kat citu buatla tmpat2 camtu, tgk jusco sediakan baby room, ramai yang dtg sana nak shoping. baru perniagaan maju.

semalam g giant niat nak beli buah, sekali tgk buah lesot2...terus tension..khahahah

nanonano said...

na pun ske g giant
hahha xtvt wajib stiap weekend,
tp tula mslh giant, huhuhu

afni+hafiz=dani said...

baby's room kat tesco paling worst la..aritu pegi sogo pun teruk..sah2 la baby's room tu utk kegunaan kaum ibu nye..aritu dani berak, nk tuka dyper die..yg ada sorg nie bf anak die kat situ, yg geram die heret kwn2 die 3,4 org lepak kat situ..xde kerusi lgsg nk tuka dyper dani..end up terpaksa baring kan dani tepi sinki which is keras.kepala dani baring atas jubin yg basah tepi sinki..geram tgk anak2 dara tu, da kawin nnt baru dorg tau mcm mana perasaan kita ni..ee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...