BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, January 31, 2011

:posisi terbaik punye:

hye semua selamat pagi (hati berbunga-bunga)
semalam hujan seharian....bile hujan langsung xbesh
sebabnya nak pegi mana dan nak buat ape pon xbesh....
nasib dah basuh segala baju, towel..tudung semua ari sabtu tue
kalau tak leh mengamuk aku baju tak boleh nak basuh tau...... 

pagi tadi bangun pon hujan lagiiii....sejuk sangat-sangat sejuk okeh..
 selalunya bile bangun jek aku akan jenguk kat dalam playpen mirza..
tengok-tengok si kecik tue sebelum masuk toilet mandi...


dan pagi tadi bile aku tengok jeee..
aku rasa nak tergelak tapi aku tahankan je
kang aku gelak pagi-pagi buta...sorang-sorang...
nanti kang jiran kata aku gile...

 korang nak tahu x kenapa aku nak tergelak...
hah korang tengok gambar kat bawah tue
(sempat lagik aku snap gambar mirza pagi tadi)




hurmm apehal laa anak aku pagi-pagi tidur menongeng nie...
aku pown heran..selalunya kalau dier menongeng..
confirm dier akan terus bangun...sambil panggil "mama"
tapi pagi tadi lain pulak jadiknya...
maybe sebab dier mengantuk sangat kotttt....
pastu terasa sejukkk rasa macam malas nak bangun....



* tengok..anak kecil pown tahu malas nak bangun pagi bile hari hujan

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...