BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, January 5, 2011

:kenapa cukur:

hurm..ape mimpi ntah incik b pada malam tahun baru tue
saya pun tak tahu.....yang saya tahu....
pagi-pagi lagi dah kejutkan saya..

incik b: "yang....yang bangun le..tengok nie ok tak?"
saya: "apenye b....pagi2 buta nie"
incik b: "hurmmm..tengoklah cnie"

saya pon cubalah buka mata yang mengantuk tue kan

saya:"ape b tak de pape pon"
incik b:"tengoklah betul2"
saya: "oooo..dah cukur buang eeik"
incik b: "haah....ok tak yang"
saya: "mmm dah cukur ok jelah"
incik b: "encem tak b ayang"
saya: "mmm...macam bese jeee"
incik b:"alaaa....macam besa jeee ker?"
saya:"yelah..abis tue nak ckp ape g?"
incik b: "alaaa...tak hensemlah tue"
saya: "yelah-yelah...hensem..."


pastue incik b duk depan cermin duk belek-belek muka dier...
ape ke buang tebiat laki aku nie....
pagi awal tahun baru...
bangun awal-awal...
cukur janggut dier sampai habis licin.....



gambar di atas takde kene mengena dengan entry nie...
cumanya saya nie terlalu obses dengan cik fatin liyana nie...
cantik sangat dier pakai biru kan....
biru mata hitam ku.....

2 comments:

mamaelly said...

hihi kalau elly, elly tak suka hubby ada janggut..ihi geliiii

mamaelly said...

hihih mun..lawa la budak fatin tu..elly tgk blog dia..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...