BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, January 12, 2011

:inikah keadaan sebenar di taska???:

lokasi taska: seri kembangan selangor




huh..ape perasaan korang bile tengok gambar-gambar di atas nie....
aku  pelik sangat kenapa semua budak 
ade kain dan bantal kat muka diorang????
ape yang petugas taska dah buat kat budak-budak nie????
pastue kenapa tido atas tilam buruk...
dengan bantal takde sarung dengan bersempit2????

sumber dari belog nieee h-n-i


8 comments:

sharEna said...

nursery naurah xde pulak muka bdk2 ditutup mcm tue. bahaya la weh. buatnye lemas. iskkk..nauzubillah

itu msti sbb nk bg gelap la. spy senang tido. alah, terang2 pon bole je tido klu da ngantok. xyah tutp2 muke pon. ntah pape...

Ana Mama Aryan said...

eeekk..xsuka nye tgk pic ni...

klu lemas bdk2 tu mcm ne..aduh...

takut nye tgk..

mamaelly said...

uiks.. bahaya tu... ermm

cam putry bawak tilam n bantal sendiri..aritu p tengok..tilam dia yg paling besar..hahah

Nurul Aziyana@Ummu Husna said...

giler ar..buatnya budak2 tu lemas mcm maner?huhuh tungang langgang seme tido..ape kes ni?dasatnya..

nanonano said...

ha ahh maybe sbb nk bg senang lelap tu tutup muke,
tp kalau yg dah biase xpe..
cm hero na tuh dah biase ade kain time nk tdo,
tp bile dah tdo xsedar ape dah..kain ntah kemana,
tp serius ckp..cm sedey je tgk ank2 ni..
humm xske la antar taska..

ummi said...

ha!teroknye...
seri kembangan katne ni?
*panas ati*

mun said...

hurm entahlah kat mana...tak dinyatakan secara detail la pulak..

Luv like this.... said...

sedihnye tgok

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...