BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 19, 2013

:checkup@Hospital Serdang:

esok aku cuti sebab kene pergi Hospital Serdang
sebab ape kene pergi sana???
sebab dulu aku kan bersalin c-zer
so kali nih nak kene pergi checkup sama ada
adakah aku selamat untuk bersalin normal 
atau aku kene jugak c-zer huhuhu
 sekarang dah 35 weeks ..maka dah tak lama dah nak bersalin
rasa tak sabar dah nak bersalin nih
tapi dalam tak sabar sabar tue takuiitttt jugak wei
beg hospital pun aku tak kemas lagi hahaha
oklah taktau nak update ape sebenarnya nih
nanti pape perkembangan tentang checkup
akan aku update kan di sini +_______+

2 comments:

rDnA said...

Lama dah tak bw kat sini..
35 weeks dah mun..tak lama lg nk bersalin dah..

Semoga selamat semuanya

Maimun Razali said...

rdna:owh tengkiu hehehee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...