BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 3, 2013

:almari kasut, akuarium comel dan ikan puyu:

  haritue...lama dah kot aku rasa
bosan bosan tak tau nak buat ape
aku mengemas almari kasut dua tingkat aku tue
motip bagitau dua tingkat sebab nak habaq mai 
kasut kat rumah aku nih banyak giler
sebab tue masa beli tue terus amik yang dua tingkat

 kasut aku tak banyak sangat pon tapi
 kasut laki aku yang banyak tau +______+
kasut mirza pun sama  banyak dengan bapak dier
tue pun mana yang dah tak elok aku buang
ader beberapa pasang aku tinggal kat rumah mak aku


kasut aku je yang sikit sangat sebab aku 
jenis yang suka beli sepasang pakai sampai lerai
rasa rasa dah tak boleh pakai dah kasut tue
aku beli kasut baru dan aku buang yang lama
itu konsep aku...sebab aku jenis tak pandai nak tukar2
yang korang tengok tue seme kasut kasut lama tau
tingkat bawah (part kasut laki) aku lupa lak nak snap hehehe
biler dah mengemas baru rasa sedap mata memandang

dulu almari kasut nih aku letak kat bilik belakang
motip letak belakang sebab tak tau nak letak kat mana
tapi haritue aku suruh laki aku alihkan ke depan hehehe
 disebabkan atas almari nih kosong sangat maka
aku suruh laki aku beli akuarium comel dan ikan

 
 dan inilah akuarium comel aku tue
dalam akuarium comel tue ader dua ekor ikan puyu
motip laki aku beli ikan puyu sebab ikan nih paling senang di jaga
yerp yang tue memang aku akui kebenarannya
memang senang senang sangat tau
susah nau nak mati..unless ko tak bagi makan langsung lah
 janganlah ko jadi manusia yang kejam sangat
ko membela tapi malas nak bagi makan ...acaner tueee??
 so tamatlah sudah cerita almari kasut..
akuarium comel & ikan puyu aku +_____+
bosan tak dengan entry aku nih....
aku rasa lagi bosan kot kalau takde entry baru hehehe
inilah dinamakan entry asal boleh janji update

5 comments:

UMIE SUE said...

sangat kemas..su sukeee

NURUL JAMIAN said...

kasut nurul selalunya bersepah dalam kereta. hari tu husband kemas2 berplastik2 kasut dalam kereta. memang jenis suka letak kasut dalam kereta. pastu nak pergi mana2 pilih je kasut yang ada dalam kereta. yang letak kat almari pun ada jugak. tapi tu lah selalu jenis beli pakai pastu rasa tak best ke rasa jemu dah rasa nak beli kasut lain. hehehe

Maimun Razali said...

umie sue:tq

Maimun Razali said...

nurul:oooo yeke...dulu buat cmtue tapi laki mun bising ktnye kete bersepah hahahaa

Fizah said...

Sgt tersusun! Me like so muchhhhhhh :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...