BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 17, 2013

:shopping di One Baby World:

Awal bulan baru baru ni aku shopping
barang barang aku dan baby
 di One Baby World (online jer)
 takdelah banyak sangat membeli nye


tapi dalam tak banyak tue sekotak besar jugak lah haha
terkejut jugak mak aku time orang tue hantar ke rumah
 dah alang alang beli beli sekali banyak dapt ler free postage


 ape yang aku beli....sampai sekotak nih hahaha
aku beli set breastpump (dalam satu set tue ader 6 item)
ini memang barang aku..keperluan untuk breasfeeding 
semoga ALLAH mudahkan urusan aku pada kali ini INSYAALLAH


nak aku cite ke eh secara detail??? tak payahlah kot
korang tengok gambar pun for sure dah boleh agak kan
pastu aku add on lah dengan item item yang lain
tue yang dapatnye sekotak besar hahaha
tue pun ader lagi item yang aku hold dulu
sebab tak berapa penting sangat (lebih kepada kehendak)
 so totally persiapan barang baby dan aku almost 80% complete 
alhamdulillah sangat..tinggal set berpantang je yang aku tak beli lagi
itu takpe last minute sempat lagi pergi beli hehehe

*ekceli takde niat pun nak up entry nih tapi disebabkan
permintaan dari seorang kawan aku upkan jugak huhuhuhu

4 comments:

adda syuhada said...

mcm best jer shopping...dh lama xshopping kt bbyworld tu...

sharEna said...

selamat berjaya on ur breastfeeding!!! =)

Pam MAM ke tu?

Maimun Razali said...

adda syuhada: online shopping memang best..yang tak bestnye duit kuar mcm air

Maimun Razali said...

sharena:tengkiu ena.....bukan MAM nanti mun kasi review eh hehehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...