BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, December 6, 2013

:gender adik baby:


sebelum nih scan tak nampak gender pun kan
tapi baru baru nih dah dua kali scan 
doctor bagi tau gender anak aku adelah girl

even dah dua kali scan pun still nampak burger
 tapi doc tak berani nak cakap 100 percent girl lah
sebab dier takut nanti tetiba kuar boy 
patient marahkan dier pulak hehehe
so dier bagi aku 75 percent sajalah


 even doctor dah cakap gendernya girl
aku pun takdelah nak percaya habis habisan 
sangat sampai nak membeli semenya pink
yelahkan kuasa ALLAH siapa yang tahu
(tapi kalau betul tekaan doctor tue alhamdulillah)

so jalan selamat aku banyak pilih kaler putih 
untuk seme barang barang baby....
lagipun putih nampak bersih dan suci tau
sesuai sangat untuk baby newborn
nanti dah besar sikit baru beli ikut tema haha

*kalau girl cukup sudah sepasang anak aku hehehehe

2 comments:

adda syuhada said...

wow gegirl...adda plk masa scan bulan lepas nmpk mcm boy..en somi ckp siap nampak bebird lgi...tp doc ckp nanti next month cuba confirmkan balik....

Maimun Razali said...

adda syuhada:haah..kalau betul alhamdulillah..owh yeke hehehehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...