BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, February 14, 2013

:dugaan terhebat aku tahun ini:

assalamualaikum seme
uolls seme sihat....aku sihat alhamdulillah
penghujung tahun 2012 aku diberi rezeki terhebat
syukur alhamdulillah ALLAH perkenankan doa kami suami isteri

dan awal tahun 2013 iaitu pada tahun ini
aku diuji dengan dugaan terhebat  ALLAHUAKBAR
sesungguhnya aku redho dengan ujian mu YA ALLAH.....

sebenarnya aku tak tau nak cerita dari mana
hurmmmm aku dah karang sikit tapi masih lagi sebagai draf 
papepun aku bagi ringkasan tentang kejadian tue dulu lah yerp

ekceli ader keluar spotting pada hari isnin 4 February 2013
keesokan harinya 5 February 2013 aku bleeding dan aku 
terus ditahan di wad.....bleeding non stop dan aku di sahkan 
complete miscarrige so proses d n c tak perlu dilakukan
syukur alhamdulillah subhanallah allahuakbar

masa tue aku hanya berdoa jika ini bukan rezeki aku
aku pohon pada ALLAH semoga permudahkan urusan aku
semoga dipermudahkan "ianya" untuk keluar sendiri...
dan alhamdulillah ALLAH permudahkan segala urusan aku

5 comments:

sharEna said...

Mun, takut sangat bile baca citer ni. My fren pon gugur last month & dia pn cam Mun jugak. Keluar semuanya & xyah dnc lagi.

X sangka dah masuk 2nd tri pn masih berisiko kan? Take care yer..sedih...

NURUL JAMIAN said...

bertabahlah mun InsyaAllah ada rezeki nanti

suriani azizan said...

bersabarlah..ada hikmah disebalik kejadian..ada sebab allah turunkan dugaan untuk kita..

Puan Jiha said...

mun...take care ye...

Fiza Aziz said...

Saya pun sama mun... Complete miscarriage last month.. Semua ni ada hikmah di sebaliknya.. saya redha dengan ujian yang Allah berikan... Sabar yer Mun...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...