BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, February 7, 2013

:aku keguguran:

assalamualaikum +_____________+
aku kini mc 2 minggu dan dalam keadaan berpantang
yup aku sedang berpantang sebab aku keguguran...

innalillahiwainailahirojiun

INSYAALLAH ader rezeki yang lebih baik menanti
aku yakin dengan perancangan ALLAH untuk aku sekeluarga

Sesungguhnya kite datang dari ALLAH
 dan akan kembali kepada ALLAH.
YA ALLAH, berilah aku pahala dalam musibah ini,
dan gantikanlah bagiku dengan sesuatu yang 
lebih baik daripadanya...
INSYAALLAH

*cerita lebih lanjut akan aku up kan kemudian INSYAALLAH

11 comments:

MamaSyahmi said...

semoga tabah.selamat berpantang.. ya allah..allah tahu ape yg terbaik, insya allah..

antalya said...

sory for yur lost. insyaallah ada hikmah di sebalik nya amin

Ann Ilias said...

Ya Allah.
Takziah Mun.
In sha Allah semoga ada rezeki lagi lepas ni.
Kita yg mcarriage ms 8 weeks pun rasa lost sgt, ini kan pula dah lebih 3 bulan.
Sabar ya, ada hikmahnya tu.

nanonano said...

be strong beb,
slamat berpantang, semoga cpt sembuh..
insyaAllah ade rezeki lg pasni,
blh kite togede gede :)

Tengku Fauziana said...

sabar ye mun..
jaga kesihatan elok2..xmau stress wokey..
in shaa Allah..lepas ni ada rezeki yang lain pulak..

nizabeba said...

takziah dear. be strong k.. insha Allah ade hikmah disebaliknya, dan selamat berpantang..

yaya+frdz+auf said...

takziah mun... bersabar ye semoga Allah gantikan sesuatu yg lebih baik. jaga diri tau!

Maria Rajab said...

jg diri mun..sabar ye..

Ayu azmir said...

harap tabah... jangan sedih2 tau,... pasti ade hikmah...

sharEna said...

owhh..lambat tawu berita ni T_T

takziah Mun. ya Allah...x sangka dah lepas 1st tri pn blm blh tarik napas ..ingatkan dah boleh lega T_T

be strong my fren. hrp cepat sihat & after that blh cuba lg yer. take care

seri hati said...

bersabarlah setiap berlaku ada hikmahnya

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...