BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, February 28, 2013

:ketawa bersama menangis tidak bersama:


bak kata mirza ketawa bersama menangis tidak bersama..
sesedap rasa je kan die tukar lirik lagu tu.. 

Walaupun bibir mengukir senyuman 
tapi dalam hati hanya Allah Maha Mengetahui segalanya 
Entahla dalam hati kata redho tapi terkadang 
aku tewas dengan ujian Mu Ya Allah

Sesungguhnya aku hambaMu yang lemah..yang hina. 
Aku buntu Ya Allah..aku tak tahu ape patut yang 
aku buat untuk meredhokan segala yang terjadi. 

Yup aku tau seme duk nasihat kat aku kata sabar mun..
kamu kene redho ada hikmah disebalik apa yang terjadi 
tapi Allahuakbar hanya Allah je tahu 
ape yang aku rasa,ape yang dah aku lalui

Perit beb memang perit nak diterima tapi sapelah aku 
untuk menidakkan apa yang terjadi...
semenya soal hati, bila ianya terjadi hati aku kosong, 
musnah hancur berderai maka ape lagi yang tinggal? 
memang takde papelah kan haha

1 comments:

Ratu Hatiku said...

Susah nk dpt yg blh menangis bersama...uhuhuhu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...