BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, February 19, 2013

:aku risau:


ini lah budak yang xmau balik rumah,balik sekejap je...main main main pastu biler bosan die datang kat aku cakap 'mama mirza nak nenek'...aduh penin pala aku tau. Kadang kadang dah tengah malam aku dengan incik b kene gagahkan diri jugak untuk hantaq mirza ke rumah nenek die..puas aku pujuk, macam macam aku buat tapi dier still jugak nak kesana..kalau tak di hantar jugak....meranalah dengar dier duk meraung tanpa henti...... hurm aku bukan ape kesian gak kat mak abah aku diorang nak berehat tapi sudahnya kene menjaga cucu Hujung minggu ni kami nak ke terengganu..balik kampung dan jalan jalan...aku tak tahula nanti kat sana mirza macam mana.risau!

4 comments:

sharEna said...

naurah pun kdg asyik nk Wan dia. pening gak kepala. seb baek jaoh sket dr rmh kt Semenyih sane.

org tua ni kan sllunya suka manjakan cucu. of kos kdg cucu lg sayang atok nenek drp mak ayah sndiri. kite klu anak buat silap mmg marahkan aje. tp atok nenek kdg x dimarah pon. dibuat gelak aje. mana la cucu x sayang bangattt

nanonano said...

ni gambar mirza ms bila?
nmpak debab sgt?

mun said...

sharena:yup betul tue aku setuju

mun said...

nanonano:dah agak lama jugak lah dalam 3-4 bulan lepas hahahhaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...