BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, December 10, 2012

:rezeki terhebat tahun ini:

assalamualaikum seme +______+
harinie dah 10 haribulan december
tak lama lagi tirai 2012 akan di tutup
dan bermulalah tahun baru 2013
 dan dihujung hujung tahun nih aku 
bersyukur kepadaMU  Ya ALLAH
kerana aku diberikan rezeki yang bermakna oleh MU
aku rasa ini adelah rezeki terbesar dan paling
bermakna buat aku dan famili pada tahun ini alhamdulillah


  syukur alhamdulillah syukur sangat sangat
akhirnya ALLAH makbulkan jua doa aku dan incik b
aku kini hamil lima minggu

to be continued......

*doakan keselamatan dan kesihatan aku dan bb yerp

20 comments:

nanonano said...

alhmdulillah
tahniah yun, taking care ^_^
syioknye mirza dah jd abglong, :)

mamaellycollection said...

yeaaaaaaaaaaa...tahniah Mun.. congrats.. jaga diri baik2 ye.. wah kasi tiup angin kat elly jugak pleaseeeeeeeee..huhu

afni+hafiz=dani said...

congratz Mun! due lebih kurang sama la kite nanti yer :)

antalya said...

congratz mun n hubby.jaga diri bebaik ok. wehh mekna mung jgn speku aku plak weh. mung saloh taip nama tuh.

mun said...

nanonano:eh apesal tetiba bertukar jadik yun pulak tue hehehe...tengkiu na..doakan yang terbaik yeee

mun said...

mamaelly:thank you elly....moga lepas nih rezeki awak pulak

mun said...

afni:owh really????congrats pada afni jugak

mun said...

antalya:tima kasih yun.....mekna tue salah taip tue hahahhaaa

Ann Ilias said...

Mun,
Congrats & pls take care
Semoga smooth je perjalanan pregnancy kali ni ya
:)

mun said...

ann:thanks ann....

InaAchik said...

Alhamdulillah...
BIG CONGRATZ mun...
have a very good care k...
banyakkan baca al-Quran.

Tengku Fauziana said...

Alhamdulillah...congrats mun..tumpang gembira..

Uwais mirza akan jadi abang macam myrza aryan gak..
dah la anak sulung kite sebaya..
dan yang 2nd ni pun anak kite sebaya gak mun..insyaallah..

take care mun...

mun said...

inaachik:thanks ina.....

mun said...

tengku fauziana:syukur alhamdulillah....thanks ana.....insyaallah

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

Tahniahhh

Nur Aini said...

Tahniah Kak mun, from eni

mun said...

mya;thanks......

mun said...

nur aini:thanks eni....

yaya+frdz+auf said...

tahniah mun! baby 2013 gak kan. :)

mun said...

yaya:thanks yaya..yup insyaALLAH

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...