BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, September 25, 2014

:patchwork idaman hati:

hye korang......
dapat jugak aku memiliki patchwork niii
sebenarnya lama dah mengidam nak pakai....
tapiiii tengok harga seme mahal mahal jek

sekali masa dalam pantang tue mak sedara bawakan
mak sedara iolls memang tokey pactchwork niee
banyak jugak dier bawa harituuuu
tapi aku amik satu set je bahahaha..jadilah kan
aku nak try dulu...tengok best ke idok cadar patchwork nih


ternyata memang bestttt sangat..sejukkk je cadar ni
nak nak kalau umah ader aircond lagilahhh nyenyak tido
cadar patchwork nih pun tak payah beria nak kemas sangat pun
sebab ianya memang tak renyuk pun...
macam tue ko letak macam tue jeee dier atas katil tue
memang sesuai lah bagi aku yang malas nak kemas katil nih
aku malas bukan ape...tilam tue berat sangat nak mengangkatnya
cadar aku pulak banyak yang jenis fitted.....
memang berpeluh jugaklah nak mengemasnya
so biler ader cadar patchwork nie keje aku dah senang
bentang n adjust jer atas tilam tue...dah siap

6 comments:

Tengku Fauziana said...

WAHWAH..sume dh de ni..nak gak!!!

nanonano said...

canteknyeeeeeeeeeeee!!

Puan Jiha said...

alalal comelnye mun

Maimun Razali said...

ana:alaaaa ader selai pun..biler ntah nak menambah koleksi lagi nih

Maimun Razali said...

nano;bukan ko pun ader ke na?haaaaa

Maimun Razali said...

jiha:thanks....jiha wajib ader tau cadar nih sebab bestttt

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...