BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 2, 2014

:dah sampai:

dah dua minggu sampai sebenarnya barang nih
tapi saje je nak up kat belog jugak hehehehe
aku order alfafa,esp n mealskhake dengan member opis


mealshake untuk mirza untuk tambah selera makan
mirza kan picky eater....so bile consume mealshake nih
aku tengok selera makan dier dah ok..
susu pun nak minum...nak makan jeee sepanjang masa
harapnya berat badan mirza bertambahlah 
biar chubby sikit, takdelah nampak kurus jeee (dahler tinggi) 

esp n alfafa pulak untuk aku ....set menyusu bajetttttt 
production so far alhamdulillah masih lagi boleh maintain
tapiii saje jee aku nak try bagi up sikit production susu nih

ekceli memula aku try makan 3 biji sekali makan (9 biji sehari)
tapi kesian marissa tak tahan...asyik berak berak jee dier
so sekarang aku try makan 6 biji dulu tengok camner
biler aku kurangkan dos aku tengok marissa ok jeee
takdelah berak berak sangat macam masa memula dulu
so tunggu jelah hasilnya nanti.....

5 comments:

NURUL JAMIAN said...

nurul makan alfafa sehari sampai 10 kekadang. tgk org jugak agaknya ye mun

Puan Linda said...

Mohon share ye sis post ni.TQ.Slam kenal,sy linda.

Puan Linda said...

Salam sis,mohon share ye post ni.TQ.Sy linda

Maria Rajab said...

wei mealshake promosi bulan ni wei..

Maria Rajab said...

beli lagi..;)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...