BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 9, 2014

:mirza dan eczema:

dah lama aku tak cerita pasal mirza
sebelum raya ritu.mirza kene eczema kat leher
puncanya aku syak kulit dier kering

so biler gatal dier akan garu...
biler makin lama makin garu makin menjadilah ruam tue
dari ruam terus mak aku syak mirza eczema
ekceli sepanjang aku membesarkan dier selama 4 tahun lebey nih
tak pernah pulak mirza kene eczema..
takat gatal kene gigit nyamuk adelah



masa mirza kene eczema ritu kan....
malam malam tido berperang jeee aku dengan mirza
sebab aku tak bagi dier menggaru sangat
yelahkan nanti dah garu...berdarah,biler berdarah sakit
biler sakit menangis tak berenti huhuhu

so untuk itu macam macam krim aku dah cuba tau
orang cakap ini elok aku cuba tapi tak ok pun
pastue orang kata ce cuba krim nih...aku cuba xok jugak
lastnyaaa aku cuba beli Aloevera Gel dari cosway
Gel nih biler apply...ko akan rasa sejukkk jeee
sehari dua aku sapu pada mirza tengok 
eczema mirza macam dah ok skit..alhamdulillah lah kan
tapi sehingga ke saat ini aku masih lagi mencari krim yang sesuai
masa tue makan pun mirza kene pantang tau
hanya makan nasi n sup sayur je..sampai mirza pun bosan

makan masa sebulan jugak lah eczema mirza nak ok
eczema tue naik kat leher je..kalau menjadi memang buruk
dahla buruk tak boleh nak cover pulak tu
sampaikan masa raya ader hamba ALLAH ni kata 
mirza kene kurap...: ( sedih pulak aku dengar statement tue
so sekarang eczema mirza dah pulih tapi makan kene jaga lah
kalau tak jaga.....aku rasa ader potensi eczema tue datang balik

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...