BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, September 12, 2014

:berempat:

biler dah dapat anak sepasang (alhamdulillah)
rasa complete dah keluarga aku nih
complete bagi aku lah yang taknak anak ramaiii
memula laki ku cakap begitu jugak 
cukuplah dua je anak kite yang....+_________+
dier kata dier kesian tengok aku beranak
(nih kes trauma sebab tengok aku sakit nak bersalin ritu ler)


tetiba baru nih....cakap hint hint dah kat aku
nak bagi adik pada marissa biler marissa dah besar sikit
besar sikit pada umur berapa tue dier tak mention pulak ler
seronok anak ramai kan...tapi tak tau ler boleh cope ker tidak
sebab aku anak dua nih pun rasa macam penatnye lahaiiiii
tapi ader orang kata rugiiiiii lah sangat kalau anak dua jerp
tang mana rugi pun aku tak tau ler kan....
papepun syukur alhamdulillah aku diberi peluang rezeki anak ini
harapnya aku dapat menjaga amanat ALLAH ini sebaik mungkin

1 comments:

nurul aziyana said...

Rugi bile diorg besar nnt mun
Terasa bila semua ank dah berhijrah
Pastu kalau skait2 yg tu keje..yg ni keje..last2 xde orang

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...