BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 10, 2014

:marissa dah bersunat:

semalam cite pasal abang..harinie pulak cite pasal adik
marissa sekarang suka sangatttt tengok rancangan Hi-5 tau
kalau aku bukak Hi-5..mata dier tertumpu je pada tv...
bila geng Hi-5 tue dok menari dier pun sama duk goyang2 menari

marissa lagi seronok biler abang pun join menari sama
terkekek kekek dier ketawa tengok abang menari ntah ape2
so nak bagi marissa duk diam bukak je Hi-5 tue
kalau tak keje merayap satu rumah sambil bersihkan rumah


anak dara nih pun dah selamat aku sunatkan bulan lepas
sunat kat mana??haaa jenuh jugakler aku cari clinic yang boleh buat
area Enstek memang totally seme clinic aku pegi diorang cakap tak buat

nasiblah ader geng wasap aku 
bagitau Clinic Fauziah di Bukit Changgang buat
so aku amik no fon dan terus col tanya biler boleh datang buat

pagi 30.08 sebelum aku pergi aku col dulu
after dah confirm pagi tue doc Fauziah ader terus aku pergi ke sana
sekejapppppp sangat procedure sunat tue
tak sampai 5 min kot...dah siap seme
marissa pun takde menangis sangat...cuma ek ek sikit jee
alhamdulillah..selamat dah marissa sunat

1 comments:

nanonano said...

marissa ke mirza ms kecik ni? kehkeh

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...