BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, January 6, 2015

:1st day in school:

arinie 1st day mirza pergi school tau


hurm ekceli school mirza bukak 12 hb....
tapiii di sebabkan ramai parent tak tau nak letak anak
diorang kat mana minggu nie 
so pengurus tadika mirza decide untuk bukak awal
tapiii tak belaja lagii lah..just suai kenal jee dulu
dan tak perlu pakai uniform lagiiii...

malam tadi sibuk benar anak aku tue menyiapkan beg dier
amik buku..baju..seluar dan keperluan harian
pastu isi air masak dalam bekas air dier
dan dier siap tanya aku lagi esok mirza nak bawa bekal ape
sebenarnya tadika mirza sediakan je makanan
tapiii kalau nak bawak makanan sendiri pun boleh jugak
so pagi tadi aku bekalkan bihun goreng jeee

nampak happy je Mirza nak pergi sekolah
bangun awal..mandi dan bersiap
takde dah nak merengek rengek macam sebelum ni
sampaikan ticer Mirza pun tegur...
bagus mirza happy dan ceria je pagi pagi
harapnya berterusanlah keceriaan Mirza tue hehehe

1 comments:

nanonano said...

gud boy mirza,
ceriaaa je, senang mama nk uruskan.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...