BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 18, 2018

:rama-rama:


rama rama terbang tinggi ..cari sape cari sape
cari pak atan mana pak atan...pak atan ada di sini

haaaa ni lah lagu kegemaran Marissa
bile dier tengok pokok bunga nie automatik nak menyanyi
pokok rama rama nama diberi
ader warna hijau ader warna purple
tak sangka bile guna pasu gantung lagi cantik dari letak bawah
semoga pokoknya kekal subur di atas sana

Monday, April 16, 2018

:The Venue Shah Alam:

pagi Sabtu suami sampai sini
sampai je kat rumah terus di ajak nya aku
 ke kenduri kawen kawannya
kenduri kat The Venue Shah Alam....aku ok je


tema kami Hijau pada hari tue..
riben takdak warna hijau...bantai jelah pakai warna pink


papa singgah sembang dengan jiran sebelah sekejap

bertolak awal....sepatutnya sampai awal lah jugakkan
tapi sesat barat nye pasal berpusing pusing kami 
sudahnya pukul 1 jugak sampai 


masa nak park tue rasa macam orang ramai dah
masuk je ke dalam hall tue tengok takdelah ramai sangat
mungkin sebab tempatnya luas dan tempat duduk banyak


kami ambik tempat duduk depan sikit dengan pengantin


masa kami sampai pengantin tengah baca doa
lepas baca doa..baru kami gerak ambik makanan
makanan not bad......sedap dan banyak pilihan


lega orang tak ramai so boleh makan santai santai


sesi bergambar dengan pengantin
beratur orang tunggu turn nak ambik gambar termasuklah aku


akhirnya dapat jugak bergambar sekali
eh Mardhiah dah pandai senyum yeeeeeee
pelamin cantik..pengantin cantik
sampaikan Mardhiah takmau turun stage 

Tuesday, April 10, 2018

:Jom Tengok Penyu @ Segari Perak:

haritu suami balik dua minggu
sempatlah kami sekeluarga ke Perak Darul Ridzuan

sebenarnya pergi kenduri tapi dah sampai ke sana
alang alang tue jenjalan jelah area sana
suami pulak tak pernah sampai ke sana
tak pernah ok...hahahaha

selepas kenduri dan sebelum balik sempat lah 
kami bawak anak anak jenjalan area situ

anak anak teringin nak tengok PENYU maka jomla kita ke Segari


terkesima ke Mardhiah pertama kali tengok Penyu


mak dan abah aku pun ader


suka anak anak dapat tengok penyu


penuh penyu nye haaa
aktif jugak berenang ke sana ke sini


Marissa nie nampak je berani tapi takut sebenarnya
dengan Penyu pun dier takut hahaha


jauh je duduk takmo tengok dekat dekat


macam macam jenis Penyu ader kat sini
macam macam spesis dan corak
tak lalu nak tangkap gambar satu satu
kalau korang pergi tengok baru korang akan tahu


saiz penyu pun dari kecik sampai sebesar-besarnya
yang dah tua pun ader tau...duduk diam jee dia
dah tua tak larat nak aktif sangat macam penyu muda


ini anak anak penyu...pun bermacam jenis spesis


hohoho dah mula panas..jomlah kita balik 
nak singgah ke tempat lain pulak ni


sesape yang dekat tu bolehla pergi tengok
aku suka mengajar anak anak tengok benda benda gini
konon nya sambil berjalan sambil belajar gitu haaaaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...