BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 23, 2017

:11bulan:

Mardhiah dah 11 bulan yeayyy
rambut ala ala nak tumbuh gitu, belakang je banyak


walau dah sebelas bulan tapi gigi satu pun tak tumbuh lagi
risau jugak apesal lambat sangat gigi nie tumbuh
tapi dalam masa yang sama legaaa jugak 
sebab takdelah keje nak mengigit orang


dah mula bertatih tatih....jatuh bangun jatuh bangun
dahi tue dah berapa kali lebam 


memanjat tak berapa nak pro lagi masih tengah mencuba


beg tangan memang benda yang dier paling suka
dah nama pun perempuan kan hahaha
tue haaa duk buat ape dengan beg mama tue
ok tunggu bulan depan ye saya dah SETAHUN

Friday, October 20, 2017

:Bekal Minggu ini 2:

ishhhh bosan dah nie tak tahu nak update ape 
jomlah kite throwback bekal minggu minggu lepas haha


ikan goreng, bendi goreng pedas dengan salad


yang nie bekal hari malas
nasi goreng dengan nuget goreng
sebenarnya nuget atau makanan berproses tak boleh makan


sambal ikan dengan ulam ulaman


ayam masak halia dan salad

bawa bekal menu sihat sihat
orangnya pun dah sihaaaaatttt sangat dah ni haha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...