BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 22, 2018

:sembang pagi:

pagi tadi dalam perjalanan nak hantar Marissa ke sekolah
aku bertanya kepada Marissa


"raya ni nanti kakak nak berapa pasang baju raya?"
Marissa menjawab :- "kakak nak 5 pasang"
aku tanya lagi "ooooo 5 pasang yeee nak warna ape?"
Marissa menjawab:-"warna pink,blue,purple,green pastu grey"


wowww banyak nye kakak sampai 5 pasang
Marissa menjawab;- "yelah mama raya kan SEBULAN"...!!!
hahahahaha tak sangka dier nak jawab macam tu
4 tahun tapi mulut macam orang tua ...sabar jelah 
budak budak sekarang agaknya memang terlebih advance kot eh

Friday, May 18, 2018

:ramadan keempat tanpa suami:


alhamdulillah diberi kesempatan bertemu ramadan kali ini
semoga ramadan kali ini lebih baik dari ramadan sebelum ini
ini adalah ramadan keempat tanpa suami di sisi
di sana takde bazar ramadan macam di sini
di sana suasana puasa nya seperti biasa takde kemeriahan makanan
di sini bulan ramadan macam bulan pesta makanan hehehe
semoga suami baik baik saja di sana pada bulan ramadan ini

Wednesday, May 16, 2018

:WW:Hadiah Hari Guru:


untuk cikgu Mirza & Marissa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...