BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 17, 2017

:my home - new sofa,new look:

alaaaaaa takdelah baru sangat pun
hari ini genaplah setahun sofa baru aku tueee


kejadiannya berlaku sebelum bersalin Mardhiah lagi 
haritu dalam meniti hari nak bersalin kan Mardhiah
sempat lagiiii aku mengajak laki pergi shopping sofa baru
kemengidaman apekah ini ??? aku pun tak tahu


bila dah beli sofa baru mulalah alih sana alih sini perabot
alang alang dah kan buat sampai puas hati haaaa gitu


tv nya alih di tengah ini
akhirnya berjaya jugak memujuk laki
 supaya alih tv ke kedudukan ini


meja kopi nie biar ditengah tengah senang


ini kawasan tetamu jika tetamu datang bertandang nanti
sediiihhhh rumah tak besar mana beginilah
alih sana alih sini begitu jugak..apepun syukurrr alhamdulilah


dan ini pulak kawasan lepak lepak sambil tengok tv
bila dah selesai semuanya, tup tup esoknya bersalin lah aku


*ader sebab kenapa aku tukar sofa nie ,itu kite cite lain ye

Thursday, November 16, 2017

:bekal minggu ini 4:

hurmm tak tahu nak cerita ape, makanya jom layan bekal aku
throwback namanya sebab minggu nie aku berpuasa



nasi+salad+ayam goreng kunyit plus halia banyak sikit


nasi+salad+ikan masak asam (cencuan)


hari malas kite bawa ini saja


nasi+ikan goreng+salad+ ikan singgang pedas


nasi+salad+kari daging

last mesti daging jugak.tak lalu jugak hari hari nak telan ikan

Thursday, November 9, 2017

:pokok kurang kasih sayang:

dulu dulu pokok nie semua kecik je
aku letak di satu sudut di depan pintu grill 
di beri nama taman kecik  hahaha taman lah sangatkan

sekarang semuanya dah membesar dengan jayanya
pasu yang kecik pun dah penuh dan padat
dan semuanya sudah beralih tempat


walau nampak subur tapi kesian sangat sebabnya
pokok pokok nie semuanya kurang kasih sayang hahaha
kurang kasih sayang dari tuan nya

aku sejak ader anak kecik nie memang tak cukup tangan
jarang amat sangat nak kemas dan membela pokok nie semua
seminggu sekali nak jengah ke sini pun susah tau
kadang sebulan sekali baru tengok..tengok jelah haha
nasib lah pokok pokok nie semua tak mati tau
hidup subur walau tuannya tak ambil kisah sangat 
semoga pokok pokok nie hidup subur sentiasa yeeeee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...