BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 2, 2018

:Mardhiah & Basikal:

akhirnya beli jugak basikal untuk Mardhiah
walaupun dier tak pandai mengayuh lagi
  tapi sibuk lahai nak basikal....nak basikal..nak basikal


bila abang dan kakak main basikal dier pun sibuk nak nak
berebut rebut basikal dengan kakaknya....
kaki tak sampai pun sanggup dier mengagahkan diri nak naik
bila nak main basikal je mula lah macam macam drama
sampaikan abang dan kakak tak dapat nak main dengan tenang
Mardhiah tue nampak je kecik..tapi pandai berebut tuuuuuu
selalu berebut dengan kakak lah....siap pakej tarik rambut kakak
aishhhh kesian kan abang dengan kakak.............
aku beli lah jugak basikal untuk Mardhiah....
dah dapat basikal ..kedekut pulak tue takmo kongsi dengan kakak
Mardhiah nie lagi banyak peelnya berbanding Mirza n Marissa tau

Friday, July 27, 2018

:papa mana papa???:

lately ni mardhiah kerap bertanyakan papa dier
papa mana papa mana mama
agaknya Mardhiah rindulah tue pada papa nya


semenjak schedule papa berubah..
papa dah jarang balik ke sini
dulu sebulan sekali balik malaysia.....
yelah dulu malaysia - qatar
sekarang malaysia - qatar - us..dah jauh ke sana
bila kene p US memang tak boleh la balik Malaysia
takpe Mardhiah.papa pergi keje mencari rezeki untuk kita semua
nanti papa dah setel semua work .....papa balik yea
rancangnya raya haji nanti nak balik ke sini
insyaallah..harap dipermudahkan lah semuanya
apepun syukur alhamdulillah kepada Alllah swt
dengan segala nikmat dan rezeki dari NYA

Tuesday, July 24, 2018

:kemaruk sangat dengan pinkfong:


minggu lepas ader amik video video pinkfong dari kawan opis
balik rumah teruslah buka bagi anak anak tengok
haaaa tudiaaaa terus depa kemaruk nak tengok selalu
dari ke hari Jumaat malam sampaila ke Ahad malam
duk berpusing pusing jelah lagu lagu pinkfong ni
Mardhiah pun berminat tengok pinkfong
kemain depan tengok tv nya...suruh ke belakang takmo
bagus jugak dapat video video ni....depa duduk senyap sikit 
dapatlah aku membuat keje keje rumah dengan aman

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...