BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 2, 2018

:Mardhiah & Basikal:

akhirnya beli jugak basikal untuk Mardhiah
walaupun dier tak pandai mengayuh lagi
  tapi sibuk lahai nak basikal....nak basikal..nak basikal


bila abang dan kakak main basikal dier pun sibuk nak nak
berebut rebut basikal dengan kakaknya....
kaki tak sampai pun sanggup dier mengagahkan diri nak naik
bila nak main basikal je mula lah macam macam drama
sampaikan abang dan kakak tak dapat nak main dengan tenang
Mardhiah tue nampak je kecik..tapi pandai berebut tuuuuuu
selalu berebut dengan kakak lah....siap pakej tarik rambut kakak
aishhhh kesian kan abang dengan kakak.............
aku beli lah jugak basikal untuk Mardhiah....
dah dapat basikal ..kedekut pulak tue takmo kongsi dengan kakak
Mardhiah nie lagi banyak peelnya berbanding Mirza n Marissa tau

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...