BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 28, 2018

:raya pertama:

tahun ni turn raya sebelah aku..yeayyy
raya kali nie meriah nya boleh tahan la 
sebab ada adik ipar baru (suami Layla)
paling best semua dah berpasang pasangan


keluarga kecik kami
kecik lah sebab yang lain tak beranak pinak lagi haha


keluarga besaq aku..besaq la anak tiga orang hahaha
ini lah gambar paling sopan ..yang lain disaster huhu

lepas semayang raya....bersalam salaman ...lepas tue makan
lepas makan kami ke kampung subang rumah nenek dan atok
stay sana sampai lepas jumaat....
bagi lelaki pergi semayang jumaat dulu
 lepas jumaat kami ke Pantai Dalam rumah nenek nenek sedara


budak ini pergi beraya rumah orang pantang jumpa air sejuk


ini rumah last...seme dah tak larat hahaha
tunggu masa nak balik umah je tau
perut penuh..badan penat mata pun dah kecik haha
malam tak kemana semua nak berehat 
sebab esoknya mahu ke Perak pulak

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...