BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 12, 2018

:done kemas rumah:

alhamdulillah setel jugak misi mengemas rumah
tahun nie takde yang tukar beli baru pun..pakai yang ada je

semalam balik keje terus kemas ape yang patut
tukar langsir..tukar sarung bantal, tukar alas alas yang ada


nasibla minggu lepas dah setel buang sawang dan habuk semua
bilik pun dah tukar bedsheet baru....tuala semua dah basuh

ader jugak mulut mulut berbunyi
"apalah yang nak dikemas kan sangat tu...raya je pun..
entahkan ader orang datang rumah ke tidak"
ohhhemmmmgeeee...sian pada yang berkata kata tue


aku kemas rumah bukan nak menunjuk pada orang
aku kemas rumah untuk kepuasan diri sendiri
suka tengok rumah kemas teratur dan terusun rapi....
puas mata yang memandang.....mata aku lah hahahaha

kalau orang yang datang tue memuji 
alhamdulillah itu dah kira bonus lah kan...hahaha
ape ape pun aku buat sebab aku suka
suka tengok rumah kemas
suka tengok rumah teratur
suka tengok rumah cantikkkkkkkkk
so kepada yang tak suka tue silalah pejam mata haha

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...