BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 8, 2018

:berbaki seminggu je lagi:

yeahhhh seminggu lagi nak raya
macam mana persiapan raya korang semua
persiapan raya kami biasa biasa saja seperti dulu jugak
ape ape pun bersederhana je ...takmo melebih lebih sangat haha
anak anak aku pun dah tak sabar nak beraya tau
setiap hari duk la tanya bila nak beraya ni mama 


tahun nie giliran beraya di rumah aku dulu
schedule planning hari raya macam biasa...
hari raya pertama beraya di rumah sanak saudara di sini
hari raya kedua kami akan ke Perak ke rumah Mak Long
hari raya ketiga kami akan ke Melaka pulak
hari raya keempat berehat di rumah
hari raya kelima aku akan balik ke kampung suami
kemungkinan akan stay di sana 3 atau 4 hari
balik dari sana akan singgah di rumah adik di Pahang
kemudian keesokan harinya iaitu 23/6 kami akan ke Melaka 
kawan baik suami kawen...dah tentulah wajib pergi

itulah plan aku ....ape ape pun kite hanya merancang
semoga Allah permudahkanlah segala urusan kami nanti

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...