BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 10, 2018

:Wedding Laila & Riza : BERSANDING:

lepas nikah..esoknya bersanding pulak


sebelum comot baiklah kite bergambar dulu


jenuh jugak nak bergambar hahaha
tak lengkap sebab suami takde
incik suami kene p US time nie so tak dapat balik


letak Mardhiah dalam stroller 
sebab takmo dier berlari ke sana ke sini


pengantin lama


happy je memula sebab orang tak ramai lagi


dengan anak anak sedara


sapelah yang bawak keluar Mardhiah ni
memang happy lah dier dapat keluar dari stroller


bersama adik adik ipar


menangis haaaa..jatuh kaki berdarah
belum pape dah comot...duk main lari lari 
lupa agaknya yang dier pakai baju kurung haritu


sudahnya duduk je di sini jangan pergi mana mana dah


pelamin nikah..pilihan Laila sendiri


cantik pelaminnya penuh bunga dan warna pun soft je



dah siap haaaa pengantinya


nak berarak ke pelamin


hoiii panas time nie


senada pulak baju pengapit dengan pengantinnya


macam biasa makan beradap dulu baru bersanding


khemas untuk tetamu semua di sana


khemah makan beradap


masa nie aku takde sebab masuk bilik tidokan Mardhiah


kawan datang pun ...mai jumpa aku kat rumah 
maaflah yer Mardhiah kurang sihat time nie
tengok pulak orang ramai lagilah dier meragam 


masa nie sempatlah berlari kejap tengok kawan datang
Mardhiah tido dalam bilik... ada sedara tolong jagakan dier


kek sedap...rasanya tak tahu nak bagitau rasa ape haha

famili potret.....suami je takde

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...