BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 16, 2018

:The Venue Shah Alam:

pagi Sabtu suami sampai sini
sampai je kat rumah terus di ajak nya aku
 ke kenduri kawen kawannya
kenduri kat The Venue Shah Alam....aku ok je


tema kami Hijau pada hari tue..
riben takdak warna hijau...bantai jelah pakai warna pink


papa singgah sembang dengan jiran sebelah sekejap

bertolak awal....sepatutnya sampai awal lah jugakkan
tapi sesat barat nye pasal berpusing pusing kami 
sudahnya pukul 1 jugak sampai 


masa nak park tue rasa macam orang ramai dah
masuk je ke dalam hall tue tengok takdelah ramai sangat
mungkin sebab tempatnya luas dan tempat duduk banyak


kami ambik tempat duduk depan sikit dengan pengantin


masa kami sampai pengantin tengah baca doa
lepas baca doa..baru kami gerak ambik makanan
makanan not bad......sedap dan banyak pilihan


lega orang tak ramai so boleh makan santai santai


sesi bergambar dengan pengantin
beratur orang tunggu turn nak ambik gambar termasuklah aku


akhirnya dapat jugak bergambar sekali
eh Mardhiah dah pandai senyum yeeeeeee
pelamin cantik..pengantin cantik
sampaikan Mardhiah takmau turun stage 

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...