BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 24, 2018

:Kellie's Castle:

lepas tengok penyu di Segari
kita singgah ke sini pulak
lama mengidam nak kesini akhirnya dapat jugak


masa sampai sini ader tinggal lagi sejam tempat ni nak tutup


cepat je kami bergerak...
sampaikan laki lupa nak tukar selipar hahaha


Marissa nie kan dah besar pun nak berdokong lagi huhu
dengan papa boleh lah nak manja mengada ngada
dengan mama no wayyyyyy...sila jalan sendiri


tengok macam hmmm takde orang tapi ramai je lagi atas sana tu


serabut sangat rambut Marissa 
tak dapat nak ambik gambar penuh....


tangga spiral menuju ke bilik rahsia


ruang tamu keluarga


kawasan nie yang ramai orang nampak hantu 
tak pasti lah cerita benar ataupun macam mana
tapi masa aku di sana takdelah menyeramkan sangat pun


kecuali di kawasan ini..kawasan tapak rumah lama 
sini memang rasa seram sikit...anak anak pun macam takut takut


adik suka dapat berjalan sendiri...
banyak kali jatuh pun nak jalan sendiri jugak


semua kesayangan aku


Marissa nie kenapa nak berkuntau pulak


adik bosan tak boleh berkuntau hahaha


Mirza pun sama naik haaaaa...


mak aku dah keatas lagi....sibuk diorang nak ikut sama


terpaksalah papa naikkan diorang ke atas sana


bertiga je kat atas..aku takmo naik gayat huhuhu


pemandangan dari atas...cantik sangattttttttt


elehhh tetiba nak berlagak sado hahahaha..
sudahlah pakai selipar...buat sakit mata aku je


ok ok siren dah bunyi menandakan waktu dah tamat
jomlah kite turun cepat sebelum depa tutup pintu 

alhamdulillah tercapai jugak hasrat nak kesini
aku sejenis yang sukakan sejarah
dan aku suka ajar anak anak aku datang ke tempat macam ni
bak kata Mat Dan .....Malaysia Truly Asia
tak payah nak pergi travel jauh jauh ke luar...............
dalam Malaysia pun banyak tempat menarik tau

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...