BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 25, 2018

:Ke Kuala Gandah:

seminggu selepas adik kawen kami ke rumah keluarga lelaki
sebelum sampai sana sempat lah menyinggah ke Janda Baik


anak anak geram je tengok air kat bawah tue
tapi sebab ini unplanned maka nya tengok jelah yea
lain kali kite datang boleh mandi manda

esoknya kami jenjalan area sana
sebelum ke Kuala Gandah kami ke Deerland
masuk percuma ye...diorang bagi sticker je


panas lit lit masa nie huhu



nampak tak sticker kat baju aku..haaa tue lah tiket nya


tak sangka Mirza berani pegang sesumpah tu
baru pegang sekali dah mintak pada aku nak bela sesumpah

ok done jenjalan dalam Deerland...
gambar tak banyak sebab tak sempat nak tangkap
ada ape dalam Deerland...macam macam haiwan ader tau



tengah hari kepanasan di Kuala Gandah
kami sampai lambat so terlepas nak tengok aksi gajah dari awal


dalam kepanasan masih ramai orang nak tengok Gajah


aku tengok dari jauh sudah..panasssss


orang semua pakat pergi bergambar dengan Gajah 
kite kite duduk sini jelah........


Mardhiah n Paksu n Maksu


Mirza & Marissa dengan Pak uda & Mak Uda
mama kat tempat berteduh hahahaha

anak anak ajak repeat tengok gajah lagi 
sebab diorang tak dapat tengok dari mula
nanti nantilah kite pergi tengok tunggu papa cuti panjang ye

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...