BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 2, 2018

:peel anak bongsu:

Hello March
lama tak update bizi membuat photobook haha
lama dah beli kupon ..alih alih tengok dah nak expired 
tue sebab mengigihkan diri siapkan jugak 
alhamdulillah dah siap pun dah dapat pun
apee nak tengok..nanti kite cite lain entry yeeee


lama dah tak cerita pasal Mardhiah
kalau korang nak tau ini budak banyak peel nya
bila aku ader kat rumah dier suka jadi anak kanggaro
nak berdukung je sentiasa tau
dah pandai jalan tapi nak jugak berdukung
aku dahla banyak keje kat rumah nak buat
kadang tue dukunglah sebelah, sebelah lagi tangan buat keje


suka menyepah pun iye jugak budak ni
elok kite kemas susun atur mainan teddy bear tue semua
elok jeeeee dier datang memunggah
habis punggah dier blah ke tempat lain pulak
ayoyoyo....mak ko nie sudahlah ader penyakit ocd
memang penat dengan budak kecik ni haha


lagi satu janganlah bagi hanger ke ape pada dier
memang dier tibai je abang dan kakak dier
tibai slow boleh dimaafkan lagi
tibai kuat tue adoiiii tak dapatlah nak tolong
memang kene rampaslah hanger tue
walaupun payah nak rampas ..kang dier melalak lalak
ape aku kisah kan janji dapat rampas hanger tue
sian abang dan kakak jadi mangsa dera adik haha
ok done dah update..nanti kite update lagiii

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...