BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 16, 2018

:berbaki seminggu lagi:

assalamualaikum
yeaayyy harinie dah jumaat..sukaaa
esok nak ke Perak nak pergi kenduri akikah

ooo lupa nak bagitau suami dah seminggu balik sini
kalini balik lama dua minggu sebab dah lama tak balik
last hubby balik sini awal bulan 12 tahun lepas
makanya dah tiga bulan tak balik sob sobs

selalu dier boleh je balik sini sebulan sekali
tapi sebab dier kene pergi US awal bulan 1 haritu
itue yang tak dapat nak balik sini 
kenduri kawen adik aku haritu pun suami takde 

3 bulan tak jumpa ini baru dapat jumpa
nasiblah boleh balik jugak dan nasib boleh cuti lama
legaaaaa banyak husband balik sini
banyak benda nak kene setel
dan banyak permudahkan keje seharian aku hahaha
makanya tinggal lagi seminggu sebelum suami fly semula ke Qatar
lepas nie tak tahulah bile pulak boleh balik sini
sebab plan nak ke US lagi tue huhuhu

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...