BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 6, 2018

:bedak muntah belut:

haaa korang pernah dengar tak bedak muntah belut??
aku tak pernah.......... ini kali pertama tau


inilah rupa nya bedak muntah belut tue 
macam bedak sejuk je rupa parasnya
nama special sangat sampai takut mendengarnya

ada apa dengan bedak muntah belut ni???
haaaa bedak nie boleh guna untuk eczema tau
aku baru tahu itu pun kawan yang bagitahu 
kawan tahu pun sebab anak sedara nya guna elok

so aku pun pesanla sikit nak mencuba pada Mirza
alhamdulillah lah menjadi...Mirza serasi dengan bedak ini
sebenarnya bila google banyak kegunaan bedak ni
harga pulak tak tahulah sebab kawan bagi je pada aku

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...