BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 30, 2018

:Toy Museum The Shore Melaka Part 2:


Mardhiah in action


jamu mata dengan macam macam jenis mainan


atuk dan pakcik dino


apelah yang diorang bincangkan tue


Mardhiah pun dah pandai pilih pilih mainan


suka lettew..tengok aje tau..
nasibla bukan sejenis meraung nak jugak toys tu


Marissa bersama orang kerdil


its mine +_____________+


apelah yang ditengoknya tue..geram tak dapat gapai kot


Marissa tak sudah dengan barbie dan princess


haaaaaaaaaaa melekap ko muka kat cermin


ok dah jom pusing lagi sekali hahaha


tengok lah puas puas Mirza


beria nak posing



banyak jugak jenis iron man ni


layan jelah 


tak sudah lagiiiiiiiiiiiiiiii


IRONMAN


Marissa main game 
tak sampai tapi gagah melompat lompat sambil tekan skrin


mak nak jugak hahahahaha


HULK


Mirza dengan Lori tak dapat dipisahkan


kumpulan pakaian seragam


TRANSFORMERS


mehla bergambar dengan mama pulak


main bergambar je tapi tak kenal sape tu


yang nie pun tak tahu makhluk ape
ULTRAMAN mungkin


si sut hitam tue adik SUPERMAN mungkin
dahla jomlah balik.....mama dah lapo
adik pun dah takmo duduk diam tue nak susu


area lego...tapi bukan legoland tau


byeeee jumpa lagi
nextttt entry hari terakhir kite di manakah....

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...