BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 18, 2018

:The Shore Oceanarium Melaka:

tempat nie memang aku nak pergi sangat bawa anak anak
tambahan lagi anak anak memang suka tengok ikan2 ni

harga tiket dewasa RM35, kanak-kanak RM25 (above 3 yrs)
so kami dan Mirza jelah yang kene bayar haritu
harga tiket boleh tengok di sini TIKET MASUK


orang ramai masa nie al maklumlah cuti sekolah
tapi keadaan masih lagi terkawal lah


ini budak tak reti duduk diam....
ok done lepas dapat tiket jom masuk
kaunter tiket sentiasa penuh je dengan orang
tapi alhamdulillah ..staff kat kaunter seme cekap 
so kite takdelah menunggu lama sangat


bawak stroller tapi nak berdukung


udang galah besar belakang


lampu malap malap je dalam ni


ape ntah Mardhiah tunjuk tue..tak ingat pulak aku
rasanya belut elektrik kot


susah nak tangkap gmbar dengan perfect


besar gila ikan nie...tapi ingat ape nama nya


ikan kecik kecik di atas je


belakang tue diorang tengah tengok 3D video
aku tak masuk sebab Mardhiah takmo duduk diam
makanya laki aku je yang masuk bawa Mirza & Marissa


baby shark dododododo


orang ramai jugak tapi takdelah crowded sangat


penat berdukung budak ni tau


berdukung lagi....stroller jadi tempat letak barang je


ok mirza jangan nak lentok sangat


stroller kosong tue dik oii takmo ke duduk dalam tu


jaga jaga shark di atas anda


Mardhiah ralittttt tengok ikan tue
ikan apeeeee


ikan cacing..tak pernah aku tahu ader ikan cacing


ikan warna warni


finding nemo



Marissa ye ye duk baca soalan kuiz...


ikan besar nie pun aku tak ingat namanya


bagus Mirza dah boleh baca sendiri
tak payah mak nak menerangkan lagi hahaha


obor obor kecik..


ok done jom ke kampung penyu


banyak penyu dalam nie...
video tunjuk penyu bertelur pun ader tau


ikan ape ntah tue..macam ikan cuci cermin je haha
banyak haiwan dalam tue..nak tengok satu satu memang susah
susah sebab si Mardhiah nie takmo duduk diam
tengok ala kadar sekali imbas gitu je
walaupun begitu mak okeh je janji anak anak suka haha


sesape nak pergi ke Melaka tue 
aku memang rekemen tempat ni.....korang boleh terjah
tempat ni memang sesuai untuk anak2 kite 
sambil berjalan boleh menambah ilmu pengetahuan

jom ke destinasi seterusssnyaaaaaa

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...