BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 31, 2018

:Muzium Kapal Selam Melaka:

hari terakhir di Melaka...lepas checkout
 kami menuju ke Pantai Klebang


sebab ke sini adalah kami nak ke Muzium Kapal Selam
dah berjanji dengan Mirza nak bawa dier ke sini
Mirza memang jenis sukakan kapal kapal ni
tak kisahlah kapal tue di udara ke atau di darat


ramai dah orang kat sini


walau cuaca nampak mendung tapi panas sebenarnya


tue haaaa kapal selam di belakang sana


excited Mirza dapat naik kapal selam
macam macam soalan tanya tak sempat nak study dulu
tanyalah papa kamu Mirza dier lebih tahu


Marissa takmo naik takutttt hahaha


Mardhiah muka masam je kenapa tue ..bosan eh???


dalam nie memang sempit..muat muat je
kalau tertembung dengan orang lain 
pandai pandailah selisih supaya tidak bersentuh


bilik tido seorang tentera laut
kecik sangat katilnya..


ini dapur mereka...kecik dan sempit
pandai pandai la sesuaikan diri hahahahaha gitu


dah jem ...sebab ader area area yang sempit 
memang susah kalau nak selisih


bilik enjin


apa pandang pandang...


bilik pelancar topedo

dah setel jomlah turun...berjurai dah peluh mama


bawah perut kapal selam nie ader
 kawasan di mana korang boleh tengok video


kapal fighter pulak



tak tahulah ape nama nya...


fighter jet dulu dulu


ini kot nama nya....hahaha.aku tak tahu

dah setel cepat cepat masuk kete..panas gileeee
lepas tue jenjalan area klebang dan makan di situ
lepas makan terus gerak balik ke rumah
setel percutian 3hari 2malam di Melaka..alhamdulilah

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...