BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 3, 2018

:marissa dah bersekolah:

tahun ini Marissa sudah empat tahun
empat tahun adalah masa untuk ke sekolah
dengar je sekolah .......yeayyy dier menjerit suka 

dulu abang Mirza sekolah di Smart Reader jugak
hasilnya memberangsangkan...alhamdulillah
maka untuk adik adik nya, aku tetap dengan SR jugak
insyaAllah dengan izin NYA


first day nak pergi sekolah
bangun pagi terussss je Marissa tanya aku
 "nugget kakak dah siap ke mama"?
nasibla aku dah siap kan bekal dier
yeee dah siap jom mandi ye bersiap nak pergi sekolah


Marissa masuk pukul 8 pagi 
makanya pukul 7.45 aku dah hantar dier
alhamdulillah hari pertama semuanya berjalan dengan lancar
Marissa pun takde buat adegan menangis ke ape
memang nampak dier dah besar sangat 
dan nampaklah yang dier nak bersekolah sangat
nak ader kawan kawan ye Marissa
apepun mama harap kamu baik baik saja di sekolah
belaja rajin rajin...semoga menjadi anak yang berjaya dunia & akhirat

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...