BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 10, 2018

:jom jenjalan ke Zoo Melaka:

lambattt update
 percutian kali ini kami ke Melaka 9 - 11 Dec
plan hari pertama jenjalan ke Zoo Melaka

hari kejadian tue awal pagi lagi dah gerak keluar
aku kalau nak kemana mana memang suka gerak awal
memang morning person punya orang
anak anak pun semuanya morning person tau
maka takde masalah sangatlah kan


yeayyy dah sampai Melaka
pukul 830 dah sampai RnR Ayer Keroh
singgah sarapan dulu siap siap senang
nanti jauh nak berjalan kat zoo tue hahahahaha


pukul 9 pagi dah sampai di Zoo Melaka
awal ok...zoo pun baru bukak


awal senang haaa..orang pun tak ramai
rileks je nak beli tiket takde nak berhimpit dengan orang lain


yeayyy jom masuk zoo..adik kenapa muka mcm tu
ini kali kedua masuk zoo tau
kali pertama masuk zoo masa tue mirza 2 tahun


pagi tue cuaca cerah tapi tak panas lagi lah


bercekak cekak pinggang nya ye Marissa


kali pertama untuk Marissa dan Mardhiah
kali kedua untuk Mirza


memula tengok je orang bagi makan rabbit


lepas tu dier anak beranak masuk bagi makan pulak


Marissa memula teruja lah sangatkan
selepas kene kejar dengan rabbit terus jadi takut



tengok sang kancil


masa tengok Ostrich nie mulut kakak tak habis dengan busuk2


bercengkarama....hahahaha


Mardhiah dah bising takmo duduk dalam stroller
lepas bebas nie nanti tak larat nak kejar
maka papa dukung jelah ye..jangan lepaskan dier


Mirza dan Marissa
Marissa dah penat nak berjalan....nak rehat katanya
oklah nak..kamu rehatla dalam stroller adik ni


Mirza nak bagi makan gajah pulak
Marissa beria nak bagi sudahnya takut juga haha


Mirza memang tak takut...suka lagi ader lah


Mardhiah memang suka tengok burung
dier amati je burung tue tau


the girlssss.....
Mardhiah menjerit nak turun


suka diorang dapat tengok binatang
tak sia sia mama bawa korang ke sini tau


abang ajak adik pergi tengok zirafah


k.a.m.i


ini rumah kancil
tapi kancilnya tiada di dalam
mungkin keluar berjalan jalan kot haha


ok dah setel jenjalan zoo
dari jam 9 sampai jam 12 lebih haaa dalam zoo
jomlah kite balik cari makan pastu checkin hotel pulak


kedai sourvenir dalam zoo
bagi aku barangnya takdelah mahal sangat


keluar je dari zoo haaaaaa kau merenyut orang penuh
semua tengah beratur nak membeli tiket
nasib koranglah...aku dah setel dah nak balik haha
sebab tue aku suka pagi pagi...takde stress sangat rileksss je


ok done jenjalan Zoo Melaka

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...