BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 26, 2018

:hometype person:

bestnyeeee esok cuti
walaupun dua hari je hahahaha
hari minggu selalu memang tak mana mana pun
duduk rumah mengerjakan baju bajan..mengemas, memasak
kerja rumah memang tak pernah habis 


contoh macam baju...dah basuh sidai lipat nanti ader lagi
habuk pun sama...minggu nie dah lap habuk habuk
minggu depan berhabuk lagi hahahaha
kan cakap tak pernah habis
itu belum kes anak anak membuat onar, haishh banyak keje

kadang bukanlah terperuk je kat rumah
ada masa keluar jugaklah..tapi tak wajib keluar pun
selalu keluar kalau ader barang nak kene beli atau ader hal
kalau takde pape yang urgent memang memerap je kat rumah
aku memang sejenis begini..sejenis suka duduk di rumah
keluar kalau ader hal atau ader barang nak beli
kalau keluar setakat jenjalan ...window shopping itu bukan aku

tapi kalau suami balik kene terpaksa keluar jugaklah jenjalan
suami aku tue kaki jalan beserta kaki shopping
kalau die balik bertabah jelah ....tak ikut kang merajuk haha

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...