BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 16, 2018

:Bandar Melaka & Melaka Rivercruise :


the next day....pagi jenjalan area bandar melaka


ramai dah orang lepak area sini
memula kami letak Mardhiah dalam stroller 
pastu dah separuh jalan rasa leceh pulak 
simpan stroller dukung saja senang
papa die kan ader so bagi papa dier dukunglah hahaha


adik pakai topi dier pun nak jugak 


tak naik pun tak larat nak mendaki atas sana


haaa ramai orang kan


tengok je tak masuk pun kali nie sebab penuh orang


jenjalan sudah lah hahaha


panas dah time ni hohoho


Mirza lah ni yang beria ria nak naik sangatttttt
maka jomlah kite naik Melaka Rivercruise


sukalah dier dapat lepas bebas


senyum cover gigi dier hahahaha


Marissa muka masam takmo naik cruise
sebab katanya nanti ader buaya hahahaaaaa


tengoklah Marissa tue muka masam je
saya pasrah saja hehe


jauh jugak cruise nie pergi
masa 15 min pertama Mardhiah ok lagi
lepas tue tralalalalala lah aku Mardhiah dah mula meragam


bagi air lah..bagi biskut lah takmo bagi dier merengek
jenuh jugaklah nak bagi dier duduk diam hahaha

dah sampai darat legaaaaa....
berjalan pulak ke dataran pahlawan


pergi sana bukan nak shopping tapi nak makan mcd
saja cari tempat sejuk nak bagi anak anak bertenang sedikit
alhamdulillah semuanya makan dengan tenang

makan kenyang kenyang ye..lepas nie nak berjalan lagi
ke manakah kite....okeh nextttttttttttt

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...