BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 15, 2018

:Asam Pedas Gearbox dan aktiviti malam hari:




yaaaa jom makan asam pedas gearbox melaka
tak pernah pun makan di sini ..saja mencuba mana tahu sedap


ini budak tak reti duduk diam tau


yeayyy dah sampai..husband dan anak anak je makan
aku makan nasi goreng pattaya je
asam pedas ai tak boleh makan tau sebab ader belacan


kite berdua makan nasi goreng pattaya je 
tanya husband sedap tak asam pedas nya
husband cakap sedap sangat terbaik
anak anak pun makan banyak
jarang anak anak aku makan banyak ni
mungkin kenelah tue selera dengan mereka


lepas makan kite ke sini pulak..nasib ader parking tau
meriah gileeee kat sini..semua ader tau
beca kalerful, foodtruck, pastu uptown eh meriah sangat lah


Marissa request nak naik beca Hello Kitty


waaa bukan anak je suka...mak nye pun suka jugak
aku kan peminat Hello Kitty


Mirza dan papa nya naik beca lain....Didi n Friends 


lepas naik beca seround kite jenjalan area foodtruk
tengok tengok aje...tak beli pun sebab kenyang lagiiiii


dah tak tahu nak kemana jomlah kite naik Menara Taming Sari
kebetulan sangattt....last trip tak ramai orang 


kali kedua bagi Mirza
kali pertama bagi Marissa dan Mardhiah


naik malam banyak tengok lampu lah


dah semakin tinggi..dari atas nampak deretan beca


sungai Melaka dan kapal di atas darat


ok done jom balik...tak larat dah mama dari pagi berjalan

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...