BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 29, 2017

:mencuba alternatif lain:

eo copaiba dan thieves in the houseeee


tujuan utama beli eo copaiba nie adalah sebab tonsil 
anak anak aku kalau demam mesti sebab tonsil 
takde lain masalahnya..masalah tonsil
aku ader terbaca eo copaiba nie baik untuk tonsil

 hurm bila terbaca artikel tue aku rasa aku nak cuba lah
mencuba alternatif lain selain daripada menelan ubat-ubat doktor

selain untuk tonsil banyak jugak kebaikkan copaiba nie tau
nak tahu boleh google dan baca sendiri hahaha


dalam banyak kegunaannya...antara yang aku suka
powerful anti-inflammatory, dan pain relief
kalau tonsil kan dier membengkak dan sakit
so memang sesuai lah sifat copaiba nie pada pengidap tonsil

selain itu copaiba boleh jugak digunakan jika ada masalah seperti
infection, stomach ulcer, bronchitis, sinus dan lain lagi


dannnn sebenarnya sudah dua malam aku guna pada Mirza
kebetulan memang tonsil Mirza tak berapa nak baik lagi
cara guna...dilute kan eo copaiba nie dengan vco lepas tue sapu
nak sapu dalam tekak pun boleh..nak sapu luar pun boleh
aku pilih sapu diluar ...bahagian leher Mirza


dannn bangun pagi tadi aku tengok Mirza cergas je
macam tak suffer lah sakit ke ape kan.
aku tanya dah ok ke?sakit lagi tak?
dier kata dah ok sikit mama....dah tak berapa sakit dah
alhamdulillah....kita mampu usaha je apepun Allah yang menyembuhkan

Thieves pulak untuk antiviral, antiseptic,
antibacterial dan anti-infectious.
Thieves ini jugak elok untuk budak yang ader tonsil..
Sifat sifat thieves nie yang menyebabkan aku beli eo ini


al maklumlah anak anak dah nak mula sekolah dah minggu depan
untuk elakkan anak anak tak sihat elok sangatlah guna eo ni
sebab thieves nie elok untuk boost imunisasi kite
kita pun boleh guna jugak tau, bukan anak anak je

cara nak guna eo thieves nie uolls boleh diffuse ataupun dilute.
dilute dengan vco lepas tue sapu di tapak kaki sebelum tido
selain tue uolls boleh diffuse macam biasa..pastu on kan diffuser.

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...