BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 27, 2017

:Hari Terakhir di Resort World Kijal:


hari last cuaca cerah alhamdulillah


tapi laut masih lagi bergelora....


breakfast hari terakhir aku makan western jelah
muak pulak makan nasi je tiap hari


lepas makan anak anak mandi kolam lagi sekali
aku naik bilik mengemas barang barang nak checkout

sebelum checkout jom jenjalan dulu 


pool dewasa nie takde orang sangat nak mandi sebab dalam


Mardhiah masuk Smarty Club nie takmo keluar
macam macam mainan ader dalam tu


jom kite tawaf sekitar hotel



budak nie suka sangat dapat berjalan jalan
asal nak bergambar je tangan kat hidung tau, kenapa entah


tengok tue tangan kat hidung lagi


mirza tak lekang dengan kereta dier.


kakak rileks je walaupun panas


anak manja mama....anak first memang macam ni kot


susah nak tangkap gambar bersama sama


kalau bosan duduk hotel boleh lepak di tepi laut..


tempat makan pun ader di situ


redup dan nyaman je kat sini.....
memang sesuailah untuk berhoneymoon


oasis beach bistro


malam malam happening ye di sini..


muka masam Mardhiah.....
banyak sebab kenapa mukanya masam haha


belah sana untuk orang kaki golf
luas jugak padang golf tu..berapa lubang tak pasti pulak


dah jom lah kite balik, jauh lagi perjalanan kita nie huhu


Mardhiah dapat lepas suka sangat lah 
ok done balik kampung sambil berjalan jalan
alhamdulillah semua urusan di kampung dipermudahkan

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...