BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 19, 2017

:1st Birthday Mardhiah @ BR:

belated birthday je sebenarnya nie
birthday Mardhiah 22/11 tapi celebrate 5/12
saja nak tunggu papanya balik bercuti 
boleh lah celebrate sama sama


lama tak jejak mitsui ni tau
papa ader je baru sampai sini haha


poyo je laki aku bawa Mardhiah pilih kek 
macamla Mardhiah tue tahu lagi kan
sudahnya dier suruh aku yang pilih nak kek ape


cekak BR yang menjadi rebutan


akhirnya inilah kek pilihan mama
macam mama nye birthday pulak hahaha


suka Mardhiah dapat potong kek
semua suka kecuali Mirza si hati cemburu


tengoklah Mirza tue masih tak mahu senyum huhu
walaupun kek aiskrim tapi keras betul
nak potong kek tu aku kene mintak tolong staff BR 


suap sikit bagi Mardhiah rasa
bagi rasa je tapi dier gigit pulak jari mama huhu


muka redhaaaaa sebab kene duduk dalam stroller
nie kalau tak duduk dalam nie merata dier merayap
jenuh lah pulak kang nak mengejar dier
nasibla tak mengamuk bila aku paksa rela letak dalam ni


euwwwww sejuk papa bagi makan kek aiskrim ye
memula risau jugak nak bagi takut nanti batuk ke, selsema ke
tapi alhamdulillah takde pape lepas makan kek tue

lepas makan jenjalan dulu laki nak cari barang dier
Mirza & Mardhiah berlari je tempat luas sonok ah
adik je yang tak seronok sebab kene duduk dalam stroller haha


ok last Mardhiah dah bosan jom balik
sebelum die mengamuk nak tido jomlah balik 
esok mama nak keje pulak huhu

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...