BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 9, 2017

:pokok kurang kasih sayang:

dulu dulu pokok nie semua kecik je
aku letak di satu sudut di depan pintu grill 
di beri nama taman kecik  hahaha taman lah sangatkan

sekarang semuanya dah membesar dengan jayanya
pasu yang kecik pun dah penuh dan padat
dan semuanya sudah beralih tempat


walau nampak subur tapi kesian sangat sebabnya
pokok pokok nie semuanya kurang kasih sayang hahaha
kurang kasih sayang dari tuan nya

aku sejak ader anak kecik nie memang tak cukup tangan
jarang amat sangat nak kemas dan membela pokok nie semua
seminggu sekali nak jengah ke sini pun susah tau
kadang sebulan sekali baru tengok..tengok jelah haha
nasib lah pokok pokok nie semua tak mati tau
hidup subur walau tuannya tak ambil kisah sangat 
semoga pokok pokok nie hidup subur sentiasa yeeeee

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...