BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 17, 2017

:my home - new sofa,new look:

alaaaaaa takdelah baru sangat pun
hari ini genaplah setahun sofa baru aku tueee


kejadiannya berlaku sebelum bersalin Mardhiah lagi 
haritu dalam meniti hari nak bersalin kan Mardhiah
sempat lagiiii aku mengajak laki pergi shopping sofa baru
kemengidaman apekah ini ??? aku pun tak tahu


bila dah beli sofa baru mulalah alih sana alih sini perabot
alang alang dah kan buat sampai puas hati haaaa gitu


tv nya alih di tengah ini
akhirnya berjaya jugak memujuk laki
 supaya alih tv ke kedudukan ini


meja kopi nie biar ditengah tengah senang


ini kawasan tetamu jika tetamu datang bertandang nanti
sediiihhhh rumah tak besar mana beginilah
alih sana alih sini begitu jugak..apepun syukurrr alhamdulilah


dan ini pulak kawasan lepak lepak sambil tengok tv
bila dah selesai semuanya, tup tup esoknya bersalin lah aku


*ader sebab kenapa aku tukar sofa nie ,itu kite cite lain ye

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...