BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 2, 2017

:anak lelaki tunggal:

anak sulung dan anak lelaki tunggal
harapan adik adik nie
sebab adik adik perempuan semuanya


adik pertama Marissa


kadang baik je main sama sama


kadang bergaduh..sakit kepala tengoknya
dengan Marissa suka menjeritnya lagi


suka main game macam papa dier
nasibla kat rumah play station dah simpan
sekali sekala nak main game..main kat sini jelah 


bila dapat adik lagi sorang mirza jadi lagi manja
mungkin manja mahukan perhatian lah nie
pernah tanya aku kenapa adik perempuan lagi mama?
aku jawab je, takpelah mirza adik perempuan pun ok jugak


anak papa dier nie...paling happy kalau papa balik sini


simple birthday celebration
happy 7 birthday Mirza


bila adik dah makin besar....
mirza makin rapat dengan Mardhiah
Mardhiah pun suka main dengan abangnya, 
terkekek kekek gelak tengok abang
tapi sampai sekarang Mirza masih lagi bertanya 
bila mahu beri adik laki pada dier?haha
 maaflah nak mak takde jawapan untuk itu huhuhu

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...